Optimized & Industry-ready Solutions
Lisää otsikkotekstisi tähän
Paljonko Buukkauspalvelu KARHU maksaa?
KARHU ei kilpaile hinnalla, vaan palvelunsa tuottamalla liiketaloudellisella hyödyllä. Palveluidemme hinnat ovat usein kilpailijoitamme kalliimmat, eikä KARHU välttämättä edes myy sinulle palveluitaan! Myyntiprosessisi pitää olla siinä kunnossa, että pystyt hyötymään hyvistä liideistä ja buukeista. Jos sinun ei kannata maksaa palveluistamme, se sanotaan suoraan.
Mutta.
Buukkauspalvelun ostamisen on oltava investointi, ei kuluerä. Todellinen hinta buukkaukselle muodostuu kuitenkin siitä, miten paljon palvelu pystyy tuottamaan rahanarvoista hyötyä. Paljonko kauppaa? Paljonko tarjouspyyntöjä? Paljonko yhteydenottoja? Huolellinen prospektointi yhdistettynä KARHUN kokemukseen ja ammattitaitoon auttaa takomaan tulosta.
Scrollaa hintoihin
Buukkauspalvelun hinnat
Buukkausta paketti- tai tuntihinnalla
Buukkauksen kokeilujakso 3680€ + 100€ / tapaaminen
Hintoihin lisätään alv
Määräaikainen kuukauden mittainen sopimus, jolla voitte varmistaa KARHUN palveluiden sopivuuden teille.
Pakettiin kuuluu:
- kohderyhmän ja soittolistan suunnittelu yhdessä asiakkaan kanssa sovittujen kriteerien mukaan
- oma kontaktoija, joka hoitaa koko projektin
- kontaktoijan huolellinen perehdytys liiketoimintaanne
- myyvän spiikin kirjoitus ja muokkaaminen
- oma yrityksellenne tunnistuva puhelinnumero
- 100:n prospektin kartoitus ja soittokertomusten kirjaaminen, sekä buukkien vieminen myyjän kalenteriin
- kaikista tapaamisista ja liideistä puhelunauhoite
- ”puolivälin palaveri”, jossa varmennetaan syntyneiden buukkien laatu ja mietitään voisiko jotakin tehdä vielä entistä paremmin
- hyvä raportointi kaikista soitetuista puheluista soittokertomuksineen
- loppu palaveri, jossa käydään läpi kaikki saadut tulokset ja kokemukset
Buukkaustyö tuntiveloituksena 92€ / h +alv
+ 300€ / kk +alv tilinhoitokulut
Voitte ostaa buukkausta haluamanne tuntimäärän kuussa kuukauden irtisanomisajalla. Esim. 8h viikossa kustantaa näin 3244€ +alv kuukaudessa.
Palvelu sisältää:
- kohderyhmän ja soittolistan suunnittelu yhdessä asiakkaan kanssa sovittujen kriteerien mukaan
- oma kontaktoija, joka hoitaa koko projektin
- kontaktoijan huolellinen perehdytys liiketoimintaanne
- myyvän spiikin kirjoitus ja muokkaaminen
- oma yrityksellenne tunnistuva puhelinnumero
- prospektien kartoitus ja soittokertomusten kirjaaminen, sekä buukkien vieminen myyjän kalenteriin
- kaikista tapaamisista ja liideistä puhelunauhoite
- tarpeelliset kehityspalaverit ja kehitystyö
- hyvä raportointi kaikista soitetuista puheluista soittokertomuksineen
- kuukausittainen palaveri, jossa käydään läpi kaikki saadut tulokset ja kokemukset ja mietitään voisiko jotakin tehdä vielä paremmin
